Advertisement

רונאלדו / כריסטיאנו רונאלדו: חשף מתי יפרוש ומה יעשה אחרי הפרישה ... / אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו.

רונאלדו / כריסטיאנו רונאלדו: חשף מתי יפרוש ומה יעשה אחרי הפרישה ... / אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו.. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: כבר לא אומת הסטארט אפ? הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. ההתמוטטות המחרידה של קשר דנמרק שפונה לביהח לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה, גררה תגובות מצד הפורטוגלי וגם מקבוצות, שחקנים ומאמנים מרחבי העולם4. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו.

בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו.

‫רונאלדו נגד מסי 2018‬‎ - YouTube
‫רונאלדו נגד מסי 2018‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו.

הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. מחכה לראות אותך שוב במגרש. 13 просмотров 3 года назад. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. Ronaldo luís nazário de lima; כרישטיאנו רונאלדו דוש רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה ששייכים לפורטוגל. רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו שבר היום (שלישי) שיא עם פתיחת המשחק הראשון של נבחרת פורטוגל ביורו 2020 מול הונגריה לקראת סיום המשחק, כריסטיאנו רונאלדו קבע שיא יוקרתי עוד יותר, כאשר הפך לשיאן הכובשים הבלעדי בטורנירי היורו.

המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. רונאלדו חגג עם צמד מאוחר, 0:3 דרמטי לפורטוגל על הונגריה 1 דק' קריאה. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

כריסטיאנו רונאלדו הורחק מחמישה משחקים
כריסטיאנו רונאלדו הורחק מחמישה משחקים from images1.ynet.co.il
כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. כבר לא אומת הסטארט אפ? כריסטיאנו רונאלדו שבר היום (שלישי) שיא עם פתיחת המשחק הראשון של נבחרת פורטוגל ביורו 2020 מול הונגריה לקראת סיום המשחק, כריסטיאנו רונאלדו קבע שיא יוקרתי עוד יותר, כאשר הפך לשיאן הכובשים הבלעדי בטורנירי היורו. רונאלדו חגג עם צמד מאוחר, 0:3 דרמטי לפורטוגל על הונגריה 1 דק' קריאה. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. ההתמוטטות המחרידה של קשר דנמרק שפונה לביהח לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה, גררה תגובות מצד הפורטוגלי וגם מקבוצות, שחקנים ומאמנים מרחבי העולם4.

משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2.

רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. כבר לא אומת הסטארט אפ? משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. מחכה לראות אותך שוב במגרש. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו חגג עם צמד מאוחר, 0:3 דרמטי לפורטוגל על הונגריה 1 דק' קריאה. מייד לאחר מכן הרים בקבוק מים ונראה כמעודד לשתות אותם במקום את הגזוז, ואמר. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו.

רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

TMI | כריסטיאנו רונאלדו מתחבר לצד הנשי שלו. שחור זה הטבעי ...
TMI | כריסטיאנו רונאלדו מתחבר לצד הנשי שלו. שחור זה הטבעי ... from images.maariv.co.il
בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. קפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל ואחד מהשחקנים המפורסמים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, תועד במחווה חריגה במהלך מסיבת עיתונאים כאשר הוא מזיז בקבוקי קוקה קולה מהשולחן ואומר מים!. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית:

יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו.

Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. מחכה לראות אותך שוב במגרש. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו. רונאלדו, שישב לצד מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס לקראת משחק קבוצתו נגד הונגריה, הזיז הצידה בעצבנות קלה שני בקבוקי קולה שהונחו לפניו. הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. 13 просмотров 3 года назад. רונאלדו הפך לשיאן ההופעות ביורו 1 דק' קריאה. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה.

Posting Komentar

0 Komentar